maanantai 14. tammikuuta 2013

Ypäjä TV-sarja

Tässä tulee nyt mielipidepostaus...

Meinasin kuolla sekä nauruun ja kauhistukseen kun ensimmäistä kertaa katsoin sitä Ypäjä TV-sarjaa. Tulee vissiin juuri nyt kakkoskanavalta...

Mä en löydä sanoja. En väitä että meidän koulussa oltais mitään ihmelapsia - kaikkihan me koulua käydään että opitaan. Mutta LUOJA!?
Silti olen onnellinen siitä ettei meistä ole tehty mitään tuollaista sarjaa näiden kolmen vuoden aikana, hah. :-)

Siis... :-S En osaa sanoa onko sarja sitten tehty parodiana tai onko tarkoitus että se on jonkinlainen "watch and learn and heti to know us"-sarja... JOS ON se toinen vaihtoehto, niin MÄ olisin kyllä NIIN nolona jos opiskelisin siellä! :-O

En nyt väitä että kaikki sarjassa olisi ihan perseestä mutta sen verran mitä mä jaksoin sitä tiirailla niin... Skeidaa! Huhhu.

Enimmäkseen mua ehkä ihmetyttää miten nuo ihmiset kehtaavat käyttäytyä ja puhua noin TELKKARISSA...? Kyllä mä ymmärrän että "kameroita ei pidä ajatella ja pitää olla ihan niin kun aina" mut CLME ON... Vähän rajaa, jos mä käyttäytyisin noin telkkarissa mä en ikinä kehtaisi men ulos enään... *huokaus*

Onko sun mielestä Ypäjä sarja :) tai :( ? Ensin olin sitä mieltä että hei tää on aika hauska, räkätin vaan mutta puolisen ohjelman jälkeen tunsin vaan... öö, sääliä?

4 kommenttia:

  1. Totta!
    Harmittavaa, niinkin vähän kun telkkarista tulee hevosiin liittyvää ohjelmaa, niin sekin pilataan nyt näin.

    Kai tähänkin on saatu ne mielipiteitä keräävät pätkät kerättyä oikein tarkoituksella, mutta koululle ei juurikaan hyvää mainosta tälläinen.

    Antaa todella huonon vaikutelman paikasta ja tasosta.
    Onneksi ohjelmassa sentään on näkynyt muutama asiallinen nuori, joista näkee että tosissaan ovat ja asioita ei heitetä "läskiksi".

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täysin samaa mieltä kanssasi! Nyt saan varmaan Ypäjäopiskelijoita kimppuuni mut whatever. :)

      En oikein ymmärrä miten ne "korkeammat" oikein funtsasi kun "salli" tuon sisällön... Jos JOTAIN pilaa Ypäjän mainetta niin TUO kyllä tekee sen melkein kunnialla! Huhhu...

      Poista
  2. Joo oon samaa mieltä teidän kanssa.Itse en menisi mukaan tuollaiseen ohjelmaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :)
      Mukaan menemistä voisi EHKÄ vielä harkita, jos sisältö olisi 1000 kertaa fiksuimmin ajateltu ja ammatillisesti kuvattu... Toki tuota voisi ehkä kutsua soopaksi, viihteeksi? Tai sitten ei... Heh.

      Poista