maanantai 25. huhtikuuta 2011

Estetunti

Litimärkä mutta mahtava ratsukko estetunnin jälkeen. Kunhan ne talvikarvat nyt nopeesti lähtis!!
...ja hyvin meni mulla ja Jössellä! Oon kyllä niin tyytyväinen tuntiin, vaikka vähän taivuttamisongelmia vasempaan olikin mut hyppäsi kyllä hyvin eikä tiputtanut kun kerran tokavikal esteellä tunnin lopussa kun nostettin vähän linjaa. ;) Vikat esteet oli varmaan about 90-95 cm. :)

On kyl kuvii mut Sarah ei päässyt messiin mut äiti ja kummitäti otti kyl jotain kuvii, millaset ne on? No.. :D Hheh. Sit Peppe tuli avuks ja sai aikaan vähän parempia kuvia, onneks! ;) Kiitti Peppe!


Täs kuvas kyl tapahtuu paljon... x)

Jösse on kyl mahti! Ei se sitä pressua pelänny ees!


...ja vähän loppuverkkaa

Kun nyt olin menny Jössellä perjantaina ja lauantaina niin kaikki sujui niin paljon paremmin tänään. Meni eteen, tuli takaisin lisäysten jälkeen ja tuli sellanen fiilis et oikeesti kuunteli! Ei ihan halunnut ottaa vasempaa pohjetta ja niin kuin jo sanoin, taipua sinne vasemmalle mut loppuenlopus sekin meni ihan tyydyttävästi. :) Arvatkaa vaan jos oli kuuma tunnin jälkeen, huoh! No, mentiin kävelemään "peltolenkin" tunnin jälkeen, topissa. Oli kyl ihana sää!! :)

Ja illalla takaisin kouluun ja lukioon... huoh. Kuvat otettu mun Nikon D60 kameralla. Mun kummitädillä on kans jotain kuvia ja jopa videoita sen kameralla (joku Sony digikamera), mut sen muistikortti ei sovi mun tietokoneeseen... Hän lähettää mulle kuvat ja videot, niin voin sit vaik laittaa niitä tänne joku päivä kunhan saan niitä. :)

1 kommentti:

  1. Vi har en tävling där du kan vinna ett hansbo schabrak, var gärna med!http://ridersjumping.blogg.se/2011/april/bloggtavling-1.html#comment

    Kram :)! Och ursäkta om du ej vill ha sådana kommentarer.

    VastaaPoista