torstai 7. huhtikuuta 2011

Kesätöitä tsihi

Hianoa, pääsen kesällä riparileirille isoseks viikoksi, samaan paikkaa missä itse olin riparilla. :) Ihan jees. Eihän siitä niin paljon rahaa saa - mutta hauskaa se on. Toivottavasti haha. Ei oo mulla mitään tietoa ketkä sinne leirille tulee, tiedän vaan mitkä muut siellä tulee isosina toimimaan. Jos joku tietää esim. kuka silloin toimii leirillä pappina ja aikusohjaajina niin kertokaa ihmeessä, tsihi. :)

Kävin tänään hakemassa paketin jonka tilasin H&M:ältä. Farkut on ihan jees mut taidan kyl sen laukun, t-paidan ja mekon lähettää takas (ellei serkku sattuis niitä multa ostaa haha). Aurinkolasit oli ihan kivat. Mekko liian iso, t-paita ei vastannu mun odotuksia eikä laukku. Höh.

Samalla kun kävin kaupungilla niin Johan kävi leikkaamassa hiuksia ja niistä tuli oikein hyvät. :) Varasin mulle samalla ajan huomiseksi kauneushoitolaan niin pääsen laittaa mun kulmakarvat. Ne näyttää ihan hirveiltä nyt kun olen yrittänyt niitä kasvattaa et saisin niihin toisenlaisen muodon... Huhuh. ;) No, toivotaan et Napsu sais niistä huomen taas normaalinnäköiset. ;)

Nyt pitäis raapustella ja suunitella sitä intensivstudietyötä, kirjoitan nuorista hevosista about 10 sivua. Oh my god, mitäköhän siitäkin tulee... Wish me luck! Starting now - kunhan meen eka syömään vähän ruokaa hah. Shalom.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti