perjantai 22. huhtikuuta 2011

Kuvia pitkästä perjantaista













Menin siis tänään Jössellä ja hyvin meni! :) Kunhan herra kasvattaa vähän lihaksiaan ja kunto paranee niin kyllä kohta lujaa menee! ;) Nyt herralla ei ees oo sellasta kauheeta mahaa kun vähän aikaa sitten! ;) Ouje. Ehkä me sittenkin päästään vähän kohtuukuntoon ennenkun tulee lähtö mun luo Jösselle. :) Tjoho! Sarah oli tänään mukana tallilla ja kuvas meitä vähän.

Huomenna luvassa tuuppailua (Sarah tulee luutavasti mun seuraks huomennakin, eli luutavasti kuvia luvattavissa myös huomisesta - mutta en osaa sanoa tarkkaa päivää jolloin saan ne tänne blogiin, heh).

Maanantaina ois luvassa ESTEtreeni! Kuulit oikein, tisihi. Milka pitää meille aamupäivänä. Ehkä Jösse jaksais vähän paremmin kun viime estetunnilla (josta on öö jotain miljoona vuotta!). Olis tosi kiva startata jossain estekisassa tänä vuonna... pitää nyt kattoo miten me koulutuupparit edistytään. ;) Hypättiin tänään pieni este et saatais vähän touchia maanantaihin.

Muuten v. 19 tulee mun odotettu bikini H&M:ästä, heh vähän niinkun asiasta kukkaruukkuun. No en höpöttle kummempia - kuviin mars!

Kuva 1-8: Jösse ja minä (7-8 Sarah selässä)
Kuva 9: Saga ja Sicco
Kuva 10: Tuntematon ratsukko
Kuva 11: Jesse ja Quite CooL "Keke"
Kuva 12: Ronja L. ja tuntematon hevonen (sama kun kuvassa 10)
Kuva 13: pv-t. Gina La Vista s. -00

Kaikki kuvat otettu mun Nikon D60 kameralla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti