maanantai 26. marraskuuta 2012

Kun sanat ei riitä...





Siis... Jos tämä on nykyajan muoti ratsastusurheilussa mä taidan kaivaa syvän kuopan ja muuttaa sinne... Onhan esimerkiksi tuo Eskadronin huopa ihan OK mutta nuo kengät - ja chapsit?! Voi luoja... Yksi asia on ainakin varma - kukaan tai mikään asia ei saa minua laittamaan niitä jalkaan! Huhhu... JOSSAIN MÄÄRIN hopea voi olla ihan okei mutta kun kaikki alkaa olla hopeata niin... joo... Less is more, minun mielestä. Mutta jos jotakuta kiinnostaa nämä niin Saksalainen Epplejeck horse & rider-sivusti näitä myy.

Onko tämä hopea-trendi mielestänne :) tai :( ?


2 kommenttia:

  1. Joo aika jäätäviä :-/ Etenkin noi saappaat.Ostan sulle ne joululahjaks ni sun ois pakko käyttää niit ;)Samoin Paavolle ton huovan

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha älä muuta sano! :D Jos sä ostat ne meille niin mä lupaan ostaa sen riimun ja etenkin sen loimen haha! Ei huhhu... Joskus mä en vaan tajua miten ihmiset ajattelee...

      Poista