tiistai 20. syyskuuta 2011

Äänestäkää mun kuvaa!

 
Tällä kuvalla osallistun Hööksin valokuvakilpailuun Facebookissa. Tulisin tosi, tosi iloiseksi jos äänestäisit kuvaani voittoon! :-) O

tin kuvan kesällä kun koulun hevoset olivat laitumella, kuvassa on nuori pv-o. Quentin Brus joka siis syntyi tänä kesänä koululla ja tottakai hänestä tulee ratsu. :-) Hän on muuten todella kookas ja isokokoinen herra jo, verrattuna muihin varsoihin joka syntyi about samoihin aikoihin kuin hän.

Käy täällä äänestämässä, ja kirjoita Ronja Larsson kenttään missä lukee "Etsi osallistuja kilpailusta". :-) Ensin sinun toki pitää "tykkätä" Hööksin Facebook sivuja.

No, kipin kapin äänestämään siis! ;-) Tykkää mielellään tästä postauksesta jos olet äänestänyt minun kuvaa, niin tiedän vähän tykkääkö kansa kuvasta. ;-)


Asiasta kukkaruukkuun - netti kämpässä ei vieläkään toimi, nyyhk. No, pääsin sentään kirjoittamaan yhden postauksen täältä lukiolta kun on kerrankin hyppytunti, woopwoop. :-)

Ja P.S, kuvassa on tuo "nimiraita" sen takia että olen lähettänyt kuvan Sukupostiin eikä minulla ole orginaalikuvaa läppärissä, eli sen takia. Mutta kuvan on ottanut minä. :-)

Jep jep tälläistä. Nyt enkuntunnille ja sitten kauppaan ostamaan hiusväriä. :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti