perjantai 20. tammikuuta 2012

Sh-t. Tiian

Tänään olin tälläisellä mahtilaivalla liikenteessä. Äläkä ajattele että tämä Sh-t. Tiian olisi läski nyt, olisitte nähnyt häntä vähän aikaa sitten... Tiianilla on ollut löysä luunpala kaviossa (?) eikä häntä sen takia ole liikutettu. Mutta nyt ollaan jo aika hyvässä jamassa, heheh. Eilen kävin ajelemassa raviradalla ja tänään ratsastelin maneesissa. Tytöntyllerö on jo sen verran trimmissä kunnossa että jopa jaksaa vähän pukitella ja kiukutella (tai no, kiukutellut hän on kyllä aina jaksanut, huoh) kun hänen mielestä riittää.

Voi kun Tiian olisi kunnollisessa kunnossa (samankokoinen kaula kun nyt olisi aika jees, mutta tällä hetkellä se on kyllä pelkästään läskiä haha) niin hän olisi niin, niin nätti... Usko pois! En tiedä mitä näissä huliviliheposissa on haha, mutta jotenkin klikkaa! Vaikka Tiian onkin saakelin jääräpää ja on raahannut minua tallipihaa pitkin ja potkinut minua, headbanganut minua ja purrut minua jne jne - tykkään kuitenkin! Tiianilla on muuten huippusuku (e. Gilla ja i. Turo)!

Maanantaina olisi tarkoitus ajaa hiittiä, tai no... vauhti ei kyllä tule olemaan mikään hurjan hurja koska seuralaisena on nuori herra Pride Brus (e. Maxwell Mandy ja i. Inspiration Ride).

Huomenna ratsastan valkoisella prinssillä, eli Gigololla ja sunnuntaina Wanda-tammalla ja ratsastuskerta tulee olemaan hänelle kolmas sen jälkeen että häntä on alettu taas liikuttamaan äitiysloman jälkeen, jeij!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti